Главен експерт

Министерски Съвет на Република България

  • Шумен
  • Permanent
  • Full-time
  • Преди 2 дни
Информация за конкурс
  • Длъжност, звено, административна структура:
  • Главен експерт
Специализирана администрация /
  • Правоотношение:
  • Служебно
  • Описание на длъжността, формиране на заплата, информация за администрацията:
Осъществяване на контрол по спазване на ЗГ и подзаконовите нормативни документи и провеждане на държавната политика по управление и стопанисване на горски територии, независимо от собствеността, с цел подобряване състоянието и качеството на горските ресурси и устойчивото им управление на територията на РДГ - Шумен. * Изискана минимална степен на завършено образование:
  • Бакалавър
  • Минимален професионален опит:
  • 2 година/години
  • Ранг/Специфично наименование:
  • IV младши
  • Специфични изисквания за длъжността:
  • Да отговарят на условията по чл. 7, ал. 1 и ал. 2 от Закона за държавния служител
Нормативен акт: Закон за държавния служител * Допълнителни умения и квалификации:Закон за горите * Минимален размер на основната заплата:
  • 1077 лв.
  • При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в съответната администрацията * Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност:
  • 1
Начин за провеждане на конкурса (всички изброени):Тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията
Интервю
Допълнителна информация за начина на провеждане:Конкурсър ще се проведе в два етапа - решаване на тест и интервю.
  • На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Област, община, населено място:Шумен, Шумен, Шумен Адрес и електронна поща за подаване на документи:ул. Любен Каравелов 28 А Административно звено:Обща администрация/Център за административно обслужване Лице за контакт:Име: Нели Димитрова
Телефон: 0895884705
Електронна поща: rugshumen@iag.bg Краен срок за подаване на документи:11.09.2025 г. 17:00 Ден на публикуване:01.09.2025 г. Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:Документите се подават в деловодството, намиращо се на 2 етаж в административната сграда на РДГ Шумен, гр. Шумен, ул. "Любен Каравелов" № 28 "а" в 10 /десет/ дневен срок от деня на публикуване на обявлението за провеждане на конкурса. Подаването на документи се извършва, всеки работен ден от 8.30 ч. до 17.00 ч. Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник. Заявителят представя документ за самоличност, който му се връща веднага и заверено пълномощно, ако е в качеството си на пълномощник. Документите може да се подават по електронен път на електронната поща на РДГ Шумен, като в този случай, заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.

Министерски Съвет на Република България