Сътрудник Обслужване на клиенти

Jysk

  • Божурище, Област София
  • Permanent
  • Full-time
  • Преди 17 дни
Описание на длъжносттаЗа нашия Отдел Обслужване на клиенти търсим Сътрудник Обслужване на клиенти, който, освен че ще бъде посланик на нашите клиенти, ще бъде и на „първа линия“ в комуникацията с тях, предоставяйки им най-доброто обслужване чрез предпочитаните от тях канали. Като Сътрудник Обслужване на клиенти…
  • Ти си ориентиран към клиентите, изслушваш ги и предлагаш работещи решения според техните нужди
  • Ти си комуникативен и лесно установяваш контакт
  • Ти притежаваш високо ниво на емпатия
Виждаш ли себе си в ролята на Сътрудник Обслужване на клиенти в JYSK? Тогава ти си точният кандидат, когото търсим!Какво предлагамеПолучаваш възможността да се присъединиш към международна ритейл компания, която има за цел да се превърне в първи избор на кандидатите, търсещи новa работa.Ние сме динамични, тук твоят глас се чува, твоите усилия се възнаграждават и развитието ти е важно за нас. Освен това, като посланик на JYSK, получаваш:
  • Възможности за развитие посредством отлични обучителни и менторски програми
  • Въвеждащо обучение, за да започнеш кариерата си в JYSK по най-добрия начин
  • Участие във вътрешни фирмени състезания
  • Подпомагащи работата съвременни и модернизирани системи (персонализиран интранет, клиентска база данни)
  • Възможност за работа от вкъщи/хибридно работно време - 2 дни/седмично
  • Социални активности (обучения, тиймбилдинги и др.)
  • Допълнително здравно осигуряване
  • 20% отстъпка при покупки от магазините на JYSK
  • Ваучери за храна на стойност 200 лв.
  • Бонус за транспорт - 130 лв. (в зависимост от броя работни дни и разстоянието)
  • Плодове и кафе на работното място
  • Безплатно паркомясто
  • Столова за служителите
  • Годишно парти
Какви ще са твоите задълженияТи ще бъдеш първата точка за контакт на нашите клиенти. В Отдел Обслужване на клиенти на JYSK работните ни дни преминават в обработка на клиентските запитвания, постъпили през различните ни канали за комуникация, установяване на клиентски проблеми, разрешаването им и предотвратяване на бъдещи такива. Ти:
  • Поемаш отговорност за своята работа и намираш решения на клиентските казуси като същевременно предоставяш професионално и компетентно обслужване с позитивно и приятелско отношение.
  • Работиш заедно с колегите си в open space пространство, където можете да си сътрудничите, за да надминавате очакванията на клиента
  • Си част от екип, ориентиран към бързото постигане на цели и способен да се адаптира към различни ситуации
  • Умееш да продаваш и си добър търговец, който допринася за постигането на нашите мисия и цели
  • Обработваш клиентски запитвания по телефон, имейл, чат и социални мрежи
Какво трябва да притежаваш
  • Емпатия - харесва ти да комуникираш с клиентите чрез активно слушане и се стремиш да им съдействаш по най-добрия начин
  • Държиш се професионално и умееш да водиш диалог
  • Разбираш нуждите на клиентите и се съобразяваш с тях, когато им предоставяш решения
  • Харесва ти да работиш в екип, в който с колегите обменяте опит и знания
  • Умееш да приоритизираш и систематизираш задачите си, винаги с Customer first отношение към ежедневните процеси
  • На разположение си за работа на смени от понеделник до събота (1-2 съботи/месечно) с работно време 08.30 - 17.00ч. / 10.30 - 19.00ч.
  • Притежаваш високо ниво на езикова култура и грамотност на родния ти език. Владеенето на английски език е плюс за твоето международно развитие и за добрата комуникация с колеги от цяла Европа
  • Притежаваш добра компютърна грамотност - умееш бързо да обработваш информация, лесно изучаваш спецификите на работата с нови програми и процедури
Това може да е твоята възможност! Кандидатствай днес!Процес по подбор в България:Обработваме кандидатурите навременно и завършваме процеса по подбор, когато сме намерили точния кандидат.Винаги провеждаме интервюта - за определени позиции може да очакваш различни процедури по оценяване и/или видео интервю, в което да чуем каква е твоята мотивация за позицията.Допълнителна информацияКои сме ниеНие вярваме, че нашите служители са причината за успеха и развитието ни от един магазин през 1979 до повече от 3 000 магазина по целия свят днес. Поради тази причина ние целим да предлагаме нови възможности за развитие в JYSK и да възнаграждаваме усилията на нашите служители. Трите ни фундаментални JYSK ценности - Търговец, Колега и Корпоративен дух - изразяват какво поведение да очакваме един от друг. Ние имаме доверие помежду си и вярваме в делегирането на задачи и отговорната свобода.JYSK има желание да обхване всеки един служител, без значение от възраст, полова идентичност, раса, сексуална ориентация, физически и ментални способности, етническа принадлежност и опит. Заедно ние осигуряваме своята приобщаваща култура, която окуражава и подкрепя разнообразието сред нашите служители. Защото истинската комбинация от умове, таланти и уникални личности ни правят по-силни като екип.За повече информация, моля, посетете нашата .

Jysk