- Извършва дейност за предоставяне на увереност и консултиране, предназначена да носи полза и да подобрява дейността на организацията;- Прилага систематичен и дисциплиниран подход при оценяване и подобряване на ефективността на процесите в организацията, с цел постигане на нейните цели;- Извършва одитни ангажименти за увереност и консултиране в съответствие с одобрен годишен план;- Предоставя независимо мнение или извод относно процес, система във връзка с извършването на одита;- Консултира под формата на даване на съвет, мнение, обучение и други с цел подобряване процесите на управление на риска и контрола;- Провежда установените документални и други проверки в съответствие с работна програма, изготвена от ръководителя на одитния екип, като изготвя и попълва документи. Взема предвид насоките на ръководителя на одитния екип и спазва сроковете на изпълнението им. Внимателно оценява всички доказателства, прави заключения и решава дали са необходими допълнителни действия, за да се защитят интересите на организацията;- Представя докладите от одитните ангажименти на РВО за съгласуване, след което се представят на ръководителя на организацията и на ръководителя на одитирания обект. * Изискана минимална степен на завършено образование:
Бакалавър
Минимален професионален опит:
не се изисква
Допълнителни умения и квалификации:
- Да притежават сертификат "Вътрешен одитор в публичния сектор", издаден от министъра на финансите след успешно положен изпит по чл. 53 от Закона за вътрешен одит в публичния сектор, или да притежават валиден международно признат сертификат за вътрешен одитор."Валиден международно признат сертификат за вътрешен одитор" са сертификатите Certified Internal Auditor (CIA) и Certified Government Auditing Professional (CGAP), чиято валидност се удостоверява от издателя на сертификатите - Insitute of internal auditors, международната професионална организация на вътрешните одитори.- Област на висшето образование – икономически, технически, социални, стопански и правни науки; - Да притежава личностни качества, комуникативност и умения за работа в екип; - Дигитални умения и компетентности относно файлова организация в операционна система Windows, текстообработка с Microsoft Word, Excel, работа с правно-информационни продукти и в Интернет среда. * Място на работа:
Общинска администрация - Попово
Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност:
1
Допълнителна информация за начина на провеждане:Етап 1: Допускане по документи;Етап 2: Решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно общинската администрация;Етап 3: Интервю.
На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Област, община, населено място:Търговище, Попово, Попово Адрес и електронна поща за подаване на документи:ул. "Александър Стамболийски" 1 Административно звено:Обща администрация/Дирекция "АПИО и ОП" Лице за контакт:Име: Ивелина Нотева Телефон: 0608/4-02-26 Електронна поща: hr@popovo.bg Краен срок за подаване на документи:15.09.2025 г. 17:00 Ден на публикуване:15.08.2025 г. Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:Документите за участие в конкурса се подават в едномесечен срок от публикуване на обявата лично или чрез упълномощено с нотариално заверено пълномощно лице, в деловодството на Община Попово, на адрес: гр. Попово, пл. „Александър Стамболийски“ №1, ЦАО - гише „Деловодство“, или по електронен път, подписани с електронен подпис на адрес: delovodstvo@popovo.bg, всеки работен ден от 8:00 ч. до 17:00 ч.Съгласно чл.91, ал.3 от Кодекса на труда, длъжностната характеристика се предоставя предварително на кандидатите, за да се запознаят с нея в деловодството на Община Попово.