Главен експерт

Министерски Съвет на Република България

  • София
  • Permanent
  • Full-time
  • 1 hour ago
Информация за конкурс
  • Длъжност, звено, административна структура:
  • Главен експерт
Друго(администрация) /
  • Правоотношение:
  • Служебно
  • Описание на длъжността, формиране на заплата, информация за администрацията:
Кратко описание на длъжността ГЛАВЕН ЕКСПЕРТ (информационни технологии) в сектор „Международно сътрудничество, проектни и административни дейности и информационно обслужване” към отдел „Административен”:- Осъществява постоянен надзор на компютърните мрежи на института - Интернет и Мрежата за пренос на данни (МПД), като ги поддържа в постоянна техническа изправност;- Изготвя специфични изисквания за сигурност на автоматизираните информационни системи в НИК;- Поддържа в техническа изправност Централизираната автоматизирана информационна система „Документооборот” (АИСД) в института;- Извършва администрация и следи за нормалното функциониране на системата за лабораторно управление /LIMS/;- По разпореждане на ръководството на института извършва справки в системата LIMS, а при необходимост разработва нови справочни форми;- Разработва технически спецификации свързани с извънгаранционната поддръжка и разширяване на системата LIMS;- Извършва администраторска дейност за цялата компютърна техника в института чрез инсталиране на нов софтуер, осъществяване на мрежова свързаност, защита, периодична софтуерна профилактика, създаване на резервни копия на информационните масиви и др.- Диагностицира хардуерни проблеми и в наличната в института компютърна техника и периферия и при техническа възможност ги отстранява.- Организира ремонта на компютърната техника и периферия, в случаите, когато не е в състояние самостоятелно да ги отстрани;- Пряко участва във въвеждането на новоназначени специалисти за работа с компютърната мрежа на НИК;- Следи за защита на информацията в системите от несанкциониран достъп и за целостта на информационните масиви;- При необходимост извършва диагностициране и възстановяване на работоспособността на информационните системи;- Съдейства за планиране, осъществяване и контролиране архивирането на операционните системи и базите данни.
  • Изискана минимална степен на завършено образование:
  • Бакалавър
  • Минимален професионален опит:
  • 3 година/години
  • Ранг/Специфично наименование:
  • III младши
  • Специфични изисквания за длъжността:
  • Минимални и специфични изисквания за длъжността:
1. Кандидатите да отговарят на изискванията по чл. 7 от ЗДСл;
2. Минимална образователно-квалификационна степен - бакалавър по чл. 42, ал. 1, т. 1, б. „б“ от Закона за висшето образование;
3. Минимален професионален опит - 3 години или минимален ранг - III младши;
4. Области на висшето образование - Социални, стопански и правни науки; Природни науки; Математика и информатика; Технически науки; Сигурност и отбрана
5. Професионално направление - Обществени комуникации и информационни науки; Математика; Информатика и компютърни науки; Електротехника, електроника и автоматика; Комуникационна и компютърна техника; Национална сигурност, Военно дело; Машинно инженерство, Администрация и управление, съгласно
6. Да притежават или да получат разрешение за достъп до класифицирана информация до ниво на сигурност „Секретно“
Нормативен акт: Закон за държавния служител * Минимален размер на основната заплата:
  • 1077 лв.
  • При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в съответната администрацията * Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност:
  • 2
Начин за провеждане на конкурса (всички изброени):Тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията
Интервю
  • На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Област, община, населено място:София (столица), Столична, София Адрес и електронна поща за подаване на документи:Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник. Документите може да се подават и по електронен път на електронен адрес: int.27@mvr.bg, като в този случай заявлението по чл. 17, ал. 2 и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. Срокът за подаване на документите е 14-дневен от датата на публикуване на обявлението за конкурса в „Човешки ресурси” при Национален институт по криминалистика - МВР, с адрес: гр. София, бул. „Александър Малинов” № 1, всеки работен ден от 10.00 ч. до 11.30 ч. и от 14:00 ч. до 16:00 ч. Телефон за информация: 02/ 982 91 36. Административно звено:Друго(администрация)/Националният институт по криминалистика Лице за контакт:Име:
Телефон: 02/ 982 91 36
Електронна поща: int.27@mvr.bg Краен срок за подаване на документи:18.09.2025 г. 16:00 Ден на публикуване:04.09.2025 г. Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:Списъци и други съобщения във връзка с конкурса да бъдат обявявани на електронната страница на дирекция „Човешки ресурси” – МВР – в интернет и интранет.

Министерски Съвет на Република България