Ако комуникацията ти е силната страна, обичаш динамиката и търсиш възможност за професионално развитие - имаме място точно за теб, стани нашият нов „Офис мениджър“.Какво предлагаме:
Постоянен трудов договор и стабилност;
Месторабота: гр. Смолян;
Работно време: от 09:00 до 18:00 ч. (Пон.-Пет.);
Заплата: 2500 лв нето;
Отпуск: 20 дни годишно;
Възможност за професионално развитие;
Модерен офис с удобства, кафе без дъно и колеги с добро настроение.
Какъв човек търсим:· Комуникативен, с лекота в общуването - както на живо, така и по телефон/имейл;· Организиран и подреден;· Инициативен, проактивен и с позитивна нагласа;· Отговорен, с внимание към детайла;· Способен да работи както самостоятелно, така и в екип;· Гъвкав и способен да се адаптира към различни ситуации. Основни отговорности:· Ежедневна комуникация с клиенти и партньори;· Организация на срещи, събития и служебни пътувания;· Приемане и пренасочване на входящи обаждания;· Обработка на входяща и изходяща кореспонденция (имейли, писма и др.);· Поддържане на офис документооборота и административните процеси;· Проследяване на срокове, договори и важна документация;· Поддръжка на общата организация и уют в офиса.Търсим човек, който ще бъде „гласът и лицето“ на офиса - първото впечатление за нашите гости и партньори. Ако умееш да създаваш ред, обичаш да комуникираш и държиш на добрия тон - тук е твоето място!Ако разпознаваш себе си в това описание - изпрати своята автобиография със снимка на имейл:Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД и само одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.Данните, които се предоставят са лични данни по смисъла на ЗЗЛД и подлежат на специален ред на съхранение и защита.