Главен архитект

Министерски Съвет на Република България

  • Перник
  • Permanent
  • Full-time
  • Преди 10 дни
Информация за конкурс
  • Длъжност, звено, административна структура:
  • Главен архитект
Специализирана администрация /
  • Правоотношение:
  • Служебно
  • Описание на длъжността, формиране на заплата, информация за администрацията:
  • Ръководи, координира и контролира дейностите по устройственото планиране, проектирането и строителството на територията на община Перник.Осъществява самостоятелно правомощия, функции и задачи, регламентирани в Закона за устройство на територията (ЗУТ), Закона за кадастъра и имотния регистър (ЗКИР) и подзаконовата нормативна уредба по прилагането им. Издава административни актове, съгласно разпоредбите на ЗУТ. Ръководи и контролира работата на Общински експертен съвет по устройство на територията. Осъществява административно ръководство на дирекцията и др.
  • Изискана минимална степен на завършено образование:
  • Магистър
  • Минимален професионален опит:
  • 4 години
  • Ранг/Специфично наименование:
  • III младши
  • Специфични изисквания за длъжността:
  • -
Нормативен акт: - * Допълнителни умения и квалификации:
  • -
  • Минимален размер на основната заплата:
  • 1077 лв.
  • При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в съответната администрацията * Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност:
  • 1
Начин за провеждане на конкурса (всички изброени):Писмена разработка
Тематика на разработката: Цели на главния архитект в администрирането и устройственото планиране на община Перник
Тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията
Интервю
Допълнителна информация за начина на провеждане:1. Решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно общинската администрация; 2. Писмена разработка на тема: Цели на главния архитект в администрирането и устройственото планиране на община Перник; 3. Интервю
  • На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Област, община, населено място:Перник, Перник, Перник Адрес и електронна поща за подаване на документи:гр. Перник, пл. "Св. Иван Рилски" 1 А; obshtina@pernik.bg Административно звено:Обща администрация/Отдел "Управление на човешките ресурси и деловодство" Лице за контакт:Име: Евелина Асенова
Телефон: 076 684292
Електронна поща: hr@pernik.bg Краен срок за подаване на документи:05.09.2025 г. 17:30 Ден на публикуване:25.08.2025 г. Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:Сайта на администрацията - www.pernik.bg

Министерски Съвет на Република България