Координатор Бизнес Обслужване с Немски език

Easy Consult

  • София
  • Temporary
  • Full-time
  • Преди 15 дни
Повече от 20 години Изи Консулт е надежден партньор за персонализирани HR решения в различни индустрии, която работи в световен мащаб в 7 държави. Стремейки се да бъдем лидер на пазара, ние винаги търсим най-новите тенденции в областта на набирането на персонал и човешките ресурси, като оставаме верни на мисията си да свързваме велики организации с още по-велики хора. Подхождаме индивидуално към намирането на най-добрите таланти и ги свързваме с най-подходящите работодатели, като постигаме ускорени бизнес резултати за нашите клиенти и насърчаваме кариерното развитие на нашите кандидати.През годините създадохме специализирани екипи за набиране на персонал, развихме експертиза и оптимизирахме услугите си, за да отговорим на променящите се нужди на следните бързо развиващи се икономически сектори: Финанси и банково дело, BPO и споделени услуги, аутсорсинг, маркетинг и продажби, човешки ресурси, администрация, счетоводство, логистика и транспорт, инженерство, връзки с клиенти, хотелиерство и туризъм и др.За наш клиент, компания, водещ сертифициран финансов доставчик, специализиран в гаранционното застраховане, корпоративното финансиране и кредитно застраховане, търсим Координатор Бизнес Облужване с Немски език.На тази позиция Вие ще:- Бъдете лице за контакт на клиентски запитвания, постъпващи чрез уебсайтове и маркетингови канали, включително чат, имейл, WhatsApp и телефон;- Организирате на срещи с клиенти и предоставяте на информация и документи на клиентите по тяхно запитване;- Подкрепяте вътрешните екипи в организацията на срещи, предоставяне на документи и поемане на телефонни обаждания при отсъствие на колеги;- Прехвърляте по-сложните въпроси към второ ниво поддръжка;- Документирате дейностите в системата и актуализиране на FAQ секциите в сътрудничество с екипа.Изисквания към кандидата:- Отлично владеене на немски език (ниво C1);
- Не се изисква владеене на английски език;
- Опит в обслужването на клиенти ще се счита за предимство, но не е задължителен;
- Самостоятелност, аналитично мислене и способност за ефективна работа в екип;
- Умения за комуникация и предоставяне на висококачествено клиентско обслужване;
- Готовност да се обучавате и да усвоявате нови продукти и услуги;
- Познания по английски език ще се считат за предимство;
- Опит с Microsoft Office и други стандартни софтуерни решения.Компанията предлага:- Атрактивна заплата според квалификациите и опита на кандидата;
- Гъвкаво работно време с възможност за хибриден модел на работа;
- Модерна работна среда с най-новите технологични решения;
- Допълнително здравно осигуряване и редица социални придобивки, включително Multisport
карта и безплатен транспорт;
- 25 дни платен годишен отпуск;
- Професионално развитие чрез обучения и квалификационни програми.Защо да кандидатствате с Изи Консулт?1. Консултираме индивидуално всички кандидати!
2. Даваме съвети за Вашите документи за кандидатстване!
3. Даваме насоки и споделяме практики за успешно представяне по време на интервюто!
4. Работодателите разглеждат нашите кандидати с предимство!Изпратете Ни CV и наш специалист ще се свърже с Вас!
*Предлагаме и безплатна кариерна консултация!Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/30.08.2017г30.08.2017

Zaplata