Главен юрисконсулт
Министерски Съвет на Република България
- София
- Permanent
- Full-time
- Длъжност, звено, административна структура:
- Главен юрисконсулт
- Правоотношение:
- Служебно
- Описание на длъжността, формиране на заплата, информация за администрацията:
- Подпомага и осигурява осъществяването на правомощията на областния управител в сферата на контролните му функции, произтичащи от законите и актовете на Президента на Република България и на Министерския съвет. Осигурява процесуалното представителство пред органите на съдебната власт с изключение на делата, свързани със служебни и трудови правоотношения, изразява становища и разработва предложения за решаване на правни проблеми, свързани с функциите на областната администрация. Подпомага възлагането на обществени поръчки в Областната администрация на област София. Отговаря за воденето на регистър по ЗДОИ и предоставяне на информация по ЗДОИ.
- Изискана минимална степен на завършено образование:
- Магистър
- Минимален професионален опит:
- 3 години
- Ранг/Специфично наименование:
- IV младши
- Специфични изисквания за длъжността:
- Kандидатите следва да отговарят на изискванията по чл. 7, ал. 1 и 2 от Закона за държавния служител
- Професионална област: „Социални, стопански и правни науки“
- Професионално направление: „ Право“ с придобита юридическа правоспособност
- Компютърни умения - работа с MS Word; MS Excel
- Минимален размер на основната заплата:
- 1077 лв.
- При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в съответната администрацията * Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност:
- 2
Интервю
Допълнителна информация за начина на провеждане:-
- На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Телефон: 029071758
Електронна поща: delovodstvo@sf.government.bg Краен срок за подаване на документи:16.09.2025 г. 17:30 Ден на публикуване:03.09.2025 г. Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:Документите следва да бъдат представени в срок до 16.09.2025 г. включително, по един от следните начини: -Лично от кандидата или чрез пълномощник, всеки работен ден от 9:00 до 17:30 часа в деловодството на Областна администрация област София на адрес: София, ул. “Алабин“ № 22, телефон за контакт 02/9071758 -по електронен път на адрес: delovodstvo@sf.government.bg, като в този случай заявлението за участие в конкурса, ведно с декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКДМС следва да бъдат подписани от кандидата с квалифициран електронен подпис (КЕП). Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса се обявяват в официалната интернет страница на Областната администрация на област София - https://sfoblast.egov.bg. Обявлението за конкурса, в съответствие с чл. 10а от ЗДСл се публикува в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, в специализиран сайт или портал за търсене на работа и на официалната интернет страница на администрацията. Предимство: Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл.59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.