Ръководител на звено за вътрешен одит

Министерски Съвет на Република България

  • Мездра, Област Враца
  • Permanent
  • Full-time
  • Преди 7 дни
Информация за конкурс
  • Длъжност, звено, административна структура:
  • Ръководител на звено за вътрешен одит
  • Правоотношение:
  • Служебно
  • Описание на длъжността, формиране на заплата, информация за администрацията:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:- отговаря за цялостната дейност на звеното за вътрешен одит като изготвя и представя за съгласуване от Кмета на общината и от председателя на одитния комитет, ако има сформиран такъв, проект на статут на звеното за вътрешен одит, стратегически и годишен план за дейността по вътрешен одит;- организира, координира и разпределя задачите за изпълнение между служителите в Звеното съобразно техните знания и умения; одобрява плановете за конкретните одитни ангажименти;- следи за изпълнението на годишния план за дейността по вътрешен одит и за прилагането на методологията за вътрешен одит в публичния сектор в звеното, което ръководи;- изготвя и представя за утвърждаване от ръководителя на организацията план за професионалното обучение и развитие на служителите в Звеното с цел да се поддържа одитен персонал с достатъчни знания, умения, опит и професионална квалификация;- разработва специфична методология, когато такава е необходима за осъществяване на дейността на звеното за вътрешен одит;- организира оценяването на всяка нова система за финансово управление и контрол, както и на всяка промяна на структури и функции в организацията;- представя стратегическия и годишен план за съгласуване от общински съвет, подпомага община Мездра за постигане целите й като: идентифицира и оценява рисковете в общината;- оценява адекватността и ефективността на системите за финансово управление и контрол по отношение на идентифицирането, оценяването и управлението на риска от ръководството на общината, съответствието със законодателството, вътрешните актове и договорите, надеждността и всеобхватносгга на финансовата и оперативна информация, ефективността и ефикасността и икономичността на дейностите, опазването на активите и информацията, изпълнението на задачите и постигането на целите;- дава препоръки за подобряване на дейностите на общината.- докладва на кмета на общината за административни нередности, които създават предпоставки за корупция, измами и др.;- отговаря за верността на съдържанието на всеки подписан и/или изготвен от него финансов документ;- спазва йерархичната подчиненост, в съответствие с приетата Структура на Община Мездра- опазва служебната тайна и информацията, получена по повод и/или при изпълнение на задълженията си.Размер на минималната основна месечна заплата определена за длъжността – 1077.00 (хиляда и седемдесет) лева.Индивидуалният размер на основната заплата ще бъде определен съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, чл. 8 и 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила за заплатите на служителите от Община Мездра, като се отчита нивото на длъжността, квалификацията и индивидуалния професионален опит на спечелилия конкурса кандидат * Изискана минимална степен на завършено образование:
  • Магистър
  • Минимален професионален опит:
  • 4 година/години
  • Ранг/Специфично наименование:
  • III младши
  • Специфични изисквания за длъжността:
  • Да притежава сертификат „вътрешен одитор в публичния сектор", издаден от министъра на финансите след успешно положен изпит по чл. 53 от ЗВОПС
Нормативен акт: Закон за вътрешния одит в публичния сектор * Допълнителни умения и квалификации:добра компютърна грамотност с основни познания за работа с база данни; умения за работа с компютърни програми, електронни таблици и изготвяне на представяния/презентации.- познаване, ползване и прилагане на: Закон за вътрешния одит в публичния сектор, Закон за администрацията, Закон за държавния служител, Закон за местното самоуправление и местната администрация, Закон за нормативните актове, Кодекс за поведение на служителите в държавната администрация. * Минимален размер на основната заплата:
  • 1077 лв.
  • При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в съответната администрацията * Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност:
  • 1
Начин за провеждане на конкурса (всички изброени):Тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията
Интервю
  • На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Област, община, населено място:Враца, Мездра, Мездра Адрес и електронна поща за подаване на документи:obshtina@mezdra.egov.bg Административно звено:Звено за вътрешен одит Лице за контакт:Име: Поля Къчева
Телефон: 0899165603
Електронна поща: obshtina@mezdra.egov.bg Краен срок за подаване на документи:10.09.2025 г. 16:30 Ден на публикуване:27.08.2025 г. Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:На основание чл. 13, ал. 1, т. 4, чл. 17, ал. 2, 3, 5 и 6 и чл. 18 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, Кандидатите подават лично или от писмено упълномощен техен представител пред служител от деловодството на администрацията, в сградата на Община Мездра, град Мездра, ул. „Христо Ботев" № 27, писмено заявление за участие в конкурса по образец, ведно с приложените към него документи, в 14-дневен срок от деня следващ датата на публикуването на обявлението за конкурса.

Министерски Съвет на Република България