
Административен сътрудник
- София
- Permanent
- Full-time
- Отговаряте за входяща и изходяща коренсподенциия
- Ще обработвате приходни и разходни документи
- Въвежданете информация в компютърни програми
- Други административни задачиИзисквания и необходими умения- Висше образование
- Добро владеене на MS Office (Word, Excel)
- Организираност и добра работа в екип
- Предходен опит на подобна позиция
- Внимание към детайлите и отговорност към поставените задачиНие Ви предлагаме- Добро възнаграждение
- Ваучери за храна
- Редовна смяна от 8:30 до 17:30 часа
- Работа на добра локация в град София
- Дългосрочна възможност
- Работа в развиваща се компания, поставяща си високи стандартиВ случай че предложението представлява интерес за Вас, изпратете автобиографията си. Ще се свържем само с одобрените кандидати. Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор. Лиценз от Националната Агенция по Заетостта N: 1814
JobTiger