Специализирана администрация / Дирекция "Устройство на територията, инвестиционна политика и екология" /
Правоотношение:
Служебно
Описание на длъжността, формиране на заплата, информация за администрацията:
Изпълнява функциите и задачите по устройство на територията, регламентирани в Закона за устройство на територията (ЗУТ) и всички подзаконови нормативни актове; Извършва административно-технически услуги в процеса по одобряване на устройствени и архитектурни проекти, визи за проектиране, издаване на разрешения за строеж и актове за узаконяване съгласно ЗУТ; Упражнява контрол за спазване и при одобряване на проекти и строителни книжа; Упражнява контрол и съставя констативни протоколи при извършени проверки; Упражнява контрол и следи за законосъобразността при оформяне и издаване на строителни книжа от общината; Изготвя становища по изработени Подробни устройствени планове; Издава удостоверения за геодезически заснемания за обекти , подлежащи на въвеждане в експлоатация, съглакно изискванията на ЗУТ и ЗКИР. * Изискана минимална степен на завършено образование:
Бакалавър
Минимален професионален опит:
3 година/години
Ранг/Специфично наименование:
III младши
Допълнителни умения и квалификации:
Висше образование в следната професионална област – Архитектура, строителство и геодезия, общо инженерство; управленска компетентност, дигитална компетентност, ориентираност към резултати, работа в екип, фокус към клиента, Комуникативна компетентност, Професионална компетентност; Познания на нормативната уредба, касаеща дейността; Познания в областта на местното самоуправление и местната администрация; умения за работа с MS office -Word, Excel; Internet и др.; Кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл. 7, ал. 2 от ЗДСл; българските граждани, преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при постигнати равни крайни резултати. * Минимален размер на основната заплата:
1077 лв.
При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в съответната администрацията * Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност:
1
Начин за провеждане на конкурса (всички изброени):Тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията Интервю
На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Област, община, населено място:Бургас, Созопол, Созопол Адрес и електронна поща за подаване на документи:пл."Хан Крум" 2 Административно звено:Специализирана администрация/Дирекция "Устройство на територията, инвестиционна политика и екология"/Отдел "Строителство, градоустройство и кадастър" Лице за контакт:Име: Божана Чампарова Телефон: 055025773 Електронна поща: bchamparova@sozopol.bg Краен срок за подаване на документи:09.09.2025 г. 17:15 Ден на публикуване:29.08.2025 г. Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично или чрез пълномощник. Документите може да се подават в деловодството на Община Созопол–гр.Созопол, пл.Хан Крум №2. Документите може да се подават и по електронен път на адрес obshtina@sozopol.bg, като следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.Списъците и други съобщения във връзка с конкурса ще се обявят на таблото за обявления в административната сграда на Община Созопол, както и на интернет страницата на Община Созопол: www.sozopol.bg