Териториални звена, организирани като дирекции в областни администрации /
Правоотношение:
Служебно
Описание на длъжността, формиране на заплата, информация за администрацията:
Кратко описание на длъжността НАЧАЛНИК НА СЕКТОР „Координация и административно обслужване“ , съгласно длъжностната характеристика:- Организира, ръководи, координира и контролира цялостната дейност на сектора съобразно законовата и подзаконовата нормативна уредба, заповедите и разпорежданията на ръководството на ОДМВР - Перник и МВР, и лично участва в изпълнението на задачите;- Изготвя планове и отчети за дейността на сектора;- Организира координацията при взаимодействието с органите на местното самоуправление и местната администрация, териториалните структури на държавната администрация и юридическите лица;- Организира и контролира деловодното обслужване на ОДМВР - Перник;- Организира и контролира спазването на сроковете за изпълнение на задачите, поставени от ръководството на МВР и ОДМВР - Перник;- Организира, координира и участва в дейностите по регистрирането, препращането и извършването на предложенията и сигналите. Обобщава и анализира данните от постъпилите в ОДМВР - Перник предложения и сигнали и изготвя ежегоден отчет за организацията на работата по предложенията и сигналите;- Организира и подпомага ръководството на ОДМВР - Перник при осъществяване на приема на служители и граждани;- Осъществява методическо ръководство на работата с предложенията и сигналите на структурните звена в дирекцията и на дейността по деловодна обработка на документооборота на служителите в районното управление с функции по документооборота;- Организира и координира изпълнението на задачи, свързани с изготвянето на обобщени становища и отговори по документи от името на ръководството на ОДМВР - Перник до други структури на МВР, органите на местната власт, юридически лица и граждани;- Организира, контролира и приема на документи, работата на които е приключила и прилагането им в номенклатурни дела или сборове от документи;- Организира, координира и участва в дейността по извършване на текуща експертиза на документите, по оценка на документите за унищожаване, подготовката и унищожаването на документи съгласно утвърдените от министъра на вътрешните работи правила, както и предаването им в Служебен архив на МВР;- Подпомага и координира дейностите по административно обслужване и изготвя обобщена справка в указаните срокове;- Подпомага директора на ОДМВР - Перник в качеството му на ръководител на организационната единица и служителя по сигурността на информацията за спазването на изискванията за защита на класифицираната информация в ОДМВР - Перник;- Организира и подпомага при извършването на годишните проверки на регистратурите;- Организира, координира и участва в изготвянето на информации, справки, становища по нормативни актове и вътрешно ведомствени документи, свързани с дейността на дирекцията;- Организира и контролира дейността на служителя по Отбранително - мобилизационна подготовка (ОМП);- Участва в дейността на работни групи и комисии;- Организира, координира и контролира събирането, обработването, систематизирането и анализирането на общата и специализирана информация по направление на дейност в ОДМВР - Перник;- Организира, координира и контролира изготвянето на анализи, периодични отчети и доклади по направление на дейност на ОДМВР - Перник;- Организира, координира и контролира осъществяването на обмен на информация и взаимодействането с органи на местното самоуправление и с неправителствени организации по основните направления на дейност в ОДМВР - Перник;- Подпомага директора на ОДМВР - Перник при планиране на цели и задачи на ОДМВР - Перник, както и при разработване и отчитане целите за дейността на ОДМВР - Перник;- Организира, координира и контролира процеса по разработване и отчитане на планове по направление на дейност на ОДМВР - Перник;- При възникнали проблеми и пропуски в дейността на сектора, в рамките на предоставените правомощия, взема решения или предлага мерки за отстраняването им;- Упражнява контрол по спазване на дисциплината от служителите в сектора, предприема мерки за подобряването и, търси дисциплинарна отговорност за допуснати нарушения от подчинените служители;- Прави предложения за служебно израстване на подчинените служители;- Изготвя оценки за изпълнение на служебните задължения на служителите в сектора;- Контролира изпълнението на задачите от служителите на сектора.
Изискана минимална степен на завършено образование:
Бакалавър
Минимален професионален опит:
3 година/години
Ранг/Специфично наименование:
III младши
Специфични изисквания за длъжността:
Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
1. Кандидатите да отговарят на изискванията по чл. 7 от ЗДСл; 2. Да имат придобита минимална образователно-квалификационна степен на висшето образование „бакалавър” по смисъла чл. 42, ал. 1, т. 1, буква “б” от Закона за висшето образование; 2.1. Области на висшето образование - съгласно ПМС 125/24.06.2002 г.; 2.2. Професионални направления - съгласно ПМС 125/24.06.2002 г.; 3. Да имат минимален професионален опит - 3 години или минимален ранг - III младши; 4. Да притежават или да получат разрешение за достъп до класифицирана информация съгласно Закона за защита на класифицираната информация (ЗЗКИ) до ниво на сигурност „Строго секретно“. Нормативен акт: Закон за държавния служител * Минимален размер на основната заплата:
1077 лв.
При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в съответната администрацията * Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност:
1
Начин за провеждане на конкурса (всички изброени):Тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията Интервю
На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Област, община, населено място:Перник, Перник, Перник Адрес и електронна поща за подаване на документи:Документите по т. III, 1-7 могат да бъдат подавани лично или чрез пълномощник в 10-дневен срок от публикуване на обявлението всеки работен ден от 14.00 ч. до 16.00 ч. на адрес: гр. Перник, ул. „Самоков“ № 1, сектор „Човешки ресурси и правно обслужване“ при Областна дирекция на МВР - Перник. Документите по т. III, 1-7 може да се подават по електронен път (e-mail - pernik@mvr.bg), като в този случай заявлението по т. 1 и декларацията по т. 2 следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. Телефони за допълнителна информация и справки - 076/676 667 и 076/676 274. Административно звено:Териториални звена, организирани като дирекции в областни администрации/ОДМВР - Перник Лице за контакт:Име: Телефон: 076/676 667 и 076/676 274 Електронна поща: pernik@mvr.bg Краен срок за подаване на документи:06.09.2025 г. 16:00 Ден на публикуване:27.08.2025 г. Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:Списъците и други съобщения във връзка с конкурса да бъдат обявени на електронната страница на дирекция „Човешки ресурси” – МВР в интернет и интранет.