Ние сме Тренквалдер - австрийска компания, лидер в областта на човешките ресурси, с повече от 200 офиса в 16 европейски държави и над 18 години опит на българския пазар. Поради разширяване на екипа на наш клиент, търсим мотивиран и организиран Офис асистент, който да подкрепя ежедневната административна дейност и комуникацията с международни партньори.Вашите задължения Скрий
Организиране и поддържане на документация и архив;
Комуникация с клиенти и партньори на английски и български език (по имейл и телефон);
Осъществява логистични дейности свързани с процедурите по движението на стоките и услугите, разрешителните и митнически режими;
Административна подкрепа на мениджърския екип;
Подпомага поддържането и развитието , както и осъществява контрол на системите за управление в съответствие с бизнес процесите на дружеството;
Подкрепа при подготовка на срещи, пътувания и вътрешни събития;
Участва в дейностите по планиране, разработка на бюджети, организационни структури, процедури и инструкции, методи и системи.
Вашите квалификации Скрий
Отлично владеене на английски език - ниво C1 (писмено и говоримо);
Предишен опит на административна или офис позиция е предимство;
Отлични организационни и комуникационни умения;
Умение за работа с MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint);
Висока степен на отговорност, внимание към детайла и проактивност.
Ако сте готови да се впуснете в предизвикателство и да станете част от екипа на нашия клиент, очакваме вашата кандидатура!Личните ти данни са защитени съгласно ЗЗЛД.Регистрация в МТСП №2711 от 21.01.2019 год.Референтен номерa0tbI00000NfrG1QAJПовече информацияСофияПълно работно времеПодбор на персоналАдминистрация / Чиновническа работа, Клиентска поддръжка/ Клиентско обслужване