В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа. Вие не сте изключение!Партньорът ни е продуктова компания в сферата на финансовите услуги. Поради увеличаване на потреблението на услугите им, търсим отговорен и прецизен човек, който да се присъедини към екипа им, като:Административен асистент с италиански езикКакви са основните задачи?
Събиране, проверка и обработка на предоставена от клиентите информация;
Прецизно попълване на база данни и подаване на периодични доклади към местни регулатори;
Следене за спазването на регионалните законови разпоредби.
Какво предлага компанията?
Конкуренто възнаграждение;
Допълнително здравно осигуряване;
Карта за спорт;
Бонусна система;
Дневни смени;
Възможност за кариерно израстване в бързо-развиваща се компания;
Приятелска работна обстановка.
Какво трябва да притежаваш?
Италиански език на високо ниво (C1);
Английски език на работно ниво (B2)
Аналитични умения и внимание към детайла;
Опит на сходна позиция е задължителен.
Ако позицията представлява интерес за теб, не се колебай да ни изпратиш своята автобиография!Ще се свържем само с одобрените по CV кандидати.Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.