Описание на длъжността, формиране на заплата, информация за администрацията:
Конкурс за заемане по служебно правоотношение на 1 бр. незаета щатна длъжност „Вътрешен одитор“ в звено „Вътрешен одит“ в администрацията на Община Искър при следните минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:- длъжностно ниво, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията - 11- наименование на длъжностно ниво - експертно ниво 71. Образование – висше;2. Минимална образователно - квалификационна степен – бакалавър;3. Професионален опит – не се изисква;4. Придобит минимален ранг за заемане на длъжността: V младши.Длъжността „Вътрешен одитор“ е част от звеното „Вътрешен одит“, пряко подчинена на Кмета на Общината и/или на Ръководителя на звеното.Преки задачи:Участва в извършването на проверки и оценява съответствието на дейността със законите, подзаконовите нормативни актове, вътрешните актове и договорите. Участва в извършването на проверки и оценява надежността и всеобхватността на финансовата и оперативната информация и създадената организация по опазване на активите и информацията. Участва в извършването на проверки и оценява ефективността, ефикасността и икономичността на операциите и изпълнението на договорите и поетите ангажименти. Изпълнява дейността си в съответствие с действащото законодателство, стандартите за вътрешен одит, Етичния кодекс на вътрешните одитори, статута на звеното за вътрешен одит и утвърдената от министъра на финансите методология за вътрешен одит в публичния сектор. Участва в изготвянето на одитен план за всеки възложен одитен ангажимент, който съдържа обхват, цели, времетраене и разпределение на ресурсите за изпълнение на ангажимента. Участва в изготвянето на одитни доклади за подобряване на адекватността и ефективността на системите за финансово управление и контрол. Участва в проверки за проследяване изпълнението на препоръките. Изпълнява и други конкретно възложени задачи и разпореждания на ръководителя на звеното за вътрешен одит в рамките на общата цел и областите на дейност за длъжността.Минимален размер на основната месечна заплата, определена за длъжността: от 1077 лв. до 1600 лв., при спазени изисквания на Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация за длъжностно ниво по КДА 11, Експертно ниво 7, ниво на основна месечна заплата 22. * Изискана минимална степен на завършено образование:
Бакалавър
Минимален професионален опит:
0 година/години
Ранг/Специфично наименование:
V младши
Специфични изисквания за длъжността:
Да притежава сертификат “Вътрешен одитор в публичния сектор, издаден от министъра на финансите след успешно положен изпит по чл.53 от ЗВОПС или валиден международно признат сертификат за вътрешен одитор.
Нормативен акт: Закон за вътрешния одит в публичния сектор * Допълнителни умения и квалификации:Допълнителни и специфични изисквания към изпълнителя на длъжността, предвидени в специални нормативни актове и компетентностите, необходими за експертни длъжности в администрацията:1. Специалност, съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления, област „Социални, стопански и правни науки“, направление „Икономика“, „Финанси“;2. Допълнителна квалификация:2.1. Работа с Microsoft office, ПП Arhimed и др. специализирани програмни продукти.2.2. Отлично познаване на нормативната уредба, свързана с дейността на длъжността и умения за ползване на същата;2.3. Познаване устройството, функциите и дейността на местната и държавната администрация;2.4. Компетентности, съгласно Наредбата за условията и реда за оценяване изпълнението на служителите в държавната администрация:- Аналитична компетентност;- Професионална компетентност;- Ориентация към резултати;- Комуникативна компетентност;- Работа в екип;- Фокус към клиента (вътрешен/външен);- Дигитална компетентност.Длъжността се заема по служебно правоотношение, като кандидатите следва да отговарят на условията на чл.7 от Закона за държавния служител. Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл.59, ал.1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни резултати от проведената процедура. * Минимален размер на основната заплата:
1077 лв.
При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в съответната администрацията * Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност:
1
Начин за провеждане на конкурса (всички изброени):Тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията Интервю Допълнителна информация за начина на провеждане:Първи етап - комисията разглежда и проверява документите за съответствие с обявените изисквания за съответната длъжност (Глава втора, Раздел V от НПКПМДС).До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемане на длъжността.Втори етап - решаването на тест, който включва въпроси, свързани с устройството и функционирането на администрацията и с професионалната област (чл. 33, ал. 1, т. 1 от НПКПМДС).Трети етап - интервю с допуснатите кандидати (чл. 34 от НПКПМДС)
На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Област, община, населено място:Плевен, Искър, Искър Адрес и електронна поща за подаване на документи:град Искър, община Искър, област Плевен, ул. „Георги Димитров“ № 38, І-ви етаж, Център за административно обслужване, гише № 3 Административно звено:Вътрешен одитор Лице за контакт:Име: Ирена Салашка Телефон: +359 6516 37 51 Електронна поща: iskar@iskarbg.bg Краен срок за подаване на документи:17.09.2025 г. 17:00 Ден на публикуване:03.09.2025 г. Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:Необходими документи (чл. 17 от НПКПМДС):1. Заявление за участие в конкурс, съгласно Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС.2. Декларация от лицето, че:а) е навършило пълнолетие и е:
български гражданин;
гражданин на друга държава - членка на ЕС;
гражданин на държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство;
гражданин на Конфедерация Швейцария;
б) не е поставено под запрещение;в) не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода;г) не е лишено по съответен ред от правото да заема длъжността „Главен вътрешен одитор“ в държавната администрация;3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документа за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;4. Копие от документите, удостоверяващи продължителностга на професионалния опит (трудова книжка, служебна книжка, осигурителна книжка, удостоверения и др.), както и документ, удостоверяващ придобития ранг като държавен служител (при наличие);5. Други документи: за компютърни умения, допълнителна квалификация и други по преценка на кандидата.Копията от документите, удостоверяващи трудовия стаж, следва да съдържат всички попълнени страници от тях и да са оформени към датата на подаване на документите.Място за подаване на документиДокументите за участие в конкурса се представят в срок до 17.00 ч. на 17.09.2025 г., на адрес град Искър, община Искър, област Плевен, ул. „Георги Димитров“ № 38, І-ви етаж, Център за административно обслужване, гише № 3, всеки работен ден от 8.30 до 17.00 часа.- подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник (образец на пълномощно - приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС);- лицето, определено да приема документите, извършва проверка за наличието на всички документи, описани в заявлението;- на кандидатите се представя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност и се уведомяват за условията по чл. 7, ал. 2 от Закона за държавния служител;- с входящ номер се регистрират само заявленията, към които са приложени всички посочени в тях документи;- заявленията, подадени след изтичане на срока за кандидатстване, не се регистрират.- в случаите, когато заявлението и приложенията към него се подават по електронен път (подписани с личен електронен подпис от кандидата), информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика се изпращат на кандидата също по електронен път на посочената от него електронна поща, съгласно чл. 18, ал. 1 от НПКПМДС.Срокът за подаване на документите е 14 (четиринадесет) дни, от датата на публикуване на обявлението за конкурса в Регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, на интернет страницата на Община Искър и в специализиран сайт или портал за търсене на работа.Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъци и др. съобщенияСписъците с допуснатите и недопуснатите кандидати, както и всички други съобщения свързани с конкурса ще бъдат обявени на интернет страницата на общината https://iskarbg.bg/Община Искър/Конкурси.Лице за контакт: Ирена Салашка - Главен експерт „Човешки ресурси, мерки и програми за временна заетост”Телефон за контакт и информация: +359 6516 37 51.Образци на заявление за участие в конкурса и декларация по чл. 17, ал. 3, т.1 от НПКПМДС могат да се изтеглят от следния Интернет адрес: https://iskarbg.bg/Община Искър/Конкурси.