Ръководител на звено за вътрешен одит

Министерски Съвет на Република България

  • Симеоновград, Област Хасково
  • Permanent
  • Full-time
  • 6 hours ago
Информация за конкурс
  • Длъжност, звено, административна структура:
  • Ръководител на звено за вътрешен одит
  • Правоотношение:
  • Служебно
  • Описание на длъжността, формиране на заплата, информация за администрацията:
Ръководител на звено за вътрешен одит ръководи звеното за вътрешен одит в Община Симеоновград в съответствие с изискванията на Закона за вътрешния одит в публичния сектор, Международните стандартите за професионална практика по вътрешен одит, Етичен кодекс на вътрешните одитори, утвърдена от министъра на финансите методология за вътрешен одит в публичния сектор, нормативната уредба и вътрешните актове на Общинска администрация - Симеоновград. * Изискана минимална степен на завършено образование:
  • Магистър
  • Минимален професионален опит:
  • 4 година/години
  • Ранг/Специфично наименование:
  • III младши
  • Специфични изисквания за длъжността:
Кандидатите за заемане на длъжността трябва:
- да са дееспособни лица;
- да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер и да не са лишени по съдебен ред от правото да заемат съответната длъжност;
- да притежават сертификат „вътрешен одитор в публичния сектор”, издаден от министъра на финансите след успешно положен изпит съгласно разпоредбите на чл. 53 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор (ЗВОПС) или да притежават валиден международно признат сертификат за вътрешен одитор.
-да отговарят на изискванията на чл.21 от ЗВОПС;
-длъжността е определена за хора с трайни увреждания и в конкурса могат да участват само лица, притежаващи валиден документ, който удостоверява 50 % и над 50 % намалена работоспособност - съгласно чл. 9а от Закона за държавния служител и моя Заповед № 152 / 20.05.2025 г.Нормативен акт: Закон за вътрешния одит в публичния сектор * Да отговарят на изизскванията на чл.7, ал. 1 и ал.2 от Закона за държавния служителНормативен акт: Закон за държавния служител * Допълнителни умения и квалификации:Познаване на действащата законодателна уредба в Република България, имаща отношение към длъжността;Познаване на вътрешно нормативната уредба на общинска администрация Симеоновград;Компетентности –управленска, работа в екип, комуникативност, ориентация към резултати, дигитална, професионална, фокус към клиента.
  • Минимален размер на основната заплата:
  • 933 лв.
  • При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в съответната администрацията * Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност:
  • 1
Начин за провеждане на конкурса (всички изброени):Тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията
Интервю
Допълнителна информация за начина на провеждане:1 етап – решаване на тест;2 етап - интервю с допуснатите кандидати.
  • На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Област, община, населено място:Хасково, Симеоновград, Симеоновград Адрес и електронна поща за подаване на документи:пл. Шейновски №3, eт.1 Административно звено:Специализирана администрация/Дирекция "Евроинтеграция, Архитектура, Общинска собственост и Административно обслужване" Лице за контакт:Име: Снежина Атанасова
Телефон: 037812341
Електронна поща: obshtina@simeonovgrad.bg Краен срок за подаване на документи:18.09.2025 г. 17:00 Ден на публикуване:04.09.2025 г. Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:Освен приложените образци на документи, кандидатите представят и:-Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;- Копие на Сертификат „Вътрешен одитор в публичния сектор“ издаден от министъра на финансите или валиден международно признат сертификат за вътрешен одитор;-копие на документите, които удостоверяват продължителността на професионалния опит (трудова книжка/служебна книжка или друг документ удостоверяващ трудов стаж и професионален опит).- CV-европейски формат;- Копие от Решение на ТЕЛК/НЕЛК за 50% и над 50% намалена работоспособност.Документите за участие в конкурса се представят лично от кандидатите или от техен упълномощен представител в сградата на ОбА Симеонвград, пл.Шейновски №3, етаж 1, стая №3 всеки работен ден от 08.00 ч. до 17.00ч. в посочения срок. Документи може да се подават и по електронен път на електронна поща obshtina@simeonovgrad.bg, като в този случай документите следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.

Министерски Съвет на Република България